My lil' World

~ a little little world that seems so big ~


Saturday, March 01, 2008

lil korean flavour

站在寂寞的舞台上燈光下拖著自己的影子音樂重複我們共同的憂傷

不是每一次的演唱就可以淡忘明天沒有你
殘留手上的香味提醒我在數位相機裡留下的承諾每一封簡訊傳出的思念 都對你說
代表著我離不開你每分每秒每一個聲音只有你撒嬌會讓我微笑

sarangheyo 只對你說I will love you, and forevermore我答應, baby you will see每一個我都屬於你

*sniff*

glad the soup was nice, or at least it turns out to be nice...
this is " 不容易" *sniff again*

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home